1/01/2014

Say Bye to 2013, Shout Out Hye to 2014!

Assalamualaikum,

Wah, lama dah rasa tak menaip . al maklum laa busy exam . okay, semester 2 dah habes . alhamdulillah . sekarang tengah cuti sem . minggu depan start sem 3 . sebulan tak balik rumah . apa khabar rumah sekarang yek ? baik laa hendaknye ye .

time aku tgh menaip ni jam dah 1.46 a.m. on 1/1/2014 . woohoo , dah masuk taon baru . Happy New Year 2014 ! tak sangka lak aku cepatnya masa berlalu . aku tak terasa pun 2013 dah berakhir . semua orang pakat duk wish happy new year, happy je nampak diorang wish kat semua orang . ekceli, ni first time aku start taon baru tanpa family di sisi . wuuu, sedih woo . . tp aku tak kisah, aku kena biasakan diri , betul tak ? anak mak kan .

2013..
banyak kenangan pahit dan manis sepanjang taon lepas . kenangan yang aku rasa taon 2013 adalah taon yang paling bermakna buat aku . 2013 gak banyak mengajar aku erti persahabatan . aku 'meninggalkan' sahabat aku dan mencari sahabat baru . 2013 gak mengajar aku erti berdikari . aku 'meninggalkan' keluarga aku demi mencari ilmu . 2013 mengajar aku untuk belajar . aku belajar banyak perkara . perkara yang aku sendiri tak pernah tahu kewujudannya . perkara yang membuat aku sedar siapa diri ini sebenarnya . 2013 menjadi saksi perubahan dalam hidup aku . 2013 telah menyaksikan dan merekodkan semua perilaku aku . 2013 memberi kan aku seribu kesyukuran . 

waktu terus berlalu , lembaran demi lembaran telah dilalui , coretan demi coretan telah memenuhi , kadang tak bererti , kadang tanpa makna , atau hanya sedikit makna , semoga tahun ini setiap lembaran memiliki makna , setiap lembaran bermanfaat . . insyaallah. . 

like birds , let us , leave behind what we dont need to carry , grudges sadness pain fear and regrets . life is beautiful , enjoy it . 

a new year and a new start . another 365 days to go through . may this new year bring lot of happiness and thanks to everyone who with me through up and down in 2013 . may your dreams blossom and make you happy many ways . have a wonderful new year . sorry for all mistake that i've done to u all on 2013 , new life is begin now . 

for giving me at least a chance to be in this great world ever , Alhamdulillah dear Allah . its enaff for just A chance . not more than ONE chance . cause its to precious for me to be more than ONCE . hidup hanya sekali . ain't ya think so ? for my mom and dad , tengs a lot , u raised me well as well as what am i now and soon , Insyaallah . to all my friends , tengs too for givin' chance for me to know who no matter how hard we have to get along with ma weird habits , sometimes with kinda annoyin' face of me , somehow i threw out harsh words , lots of sorry . Happy New Year 2014 !

Say Bye to 2013 , Shout Out Hye to 2014 !

Wallahualam .